Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Hmm na 1 typ wybiore coś nietypowego nawet jak dla mnie bo rzadko typuje NBA, mianowicie:
San Antonio Spurs - Oklahoma City Thunder 1 @ 2,02
Typ dość kontrowersyjny, gdyż lepszy bilans w tym sezonie ma Oklahoma, ale kieruję się tym, że ostatnie mecze mają wyraźną zniżkę formy, a Spursi, rozgrywają dobre mecze w ostatnim okresie i są w gazie...krótko mówiąc wg mnie mecz będzie na styku i zdecydują szczegóły, które wg mnie będą po stronie ekipy z San Antonio. Pozdrawiam:)
Ostatnio edytowany przez jasman (2019-01-10 23:56:53)
Witam na forum.
Przepraszam jak coś nie chodzi albo coś nie tak wygląda ale jestem zupełnie zielony w temacie robienia stron, forum itp..
Pozdrawiam również.
Hmm na 1 typ wybiore coś nietypowego nawet jak dla mnie bo rzadko typuje NBA, mianowicie:
San Antonio Spurs - Oklahoma City Thunder 1 @ 2,02 ++
Typ dość kontrowersyjny, gdyż lepszy bilans w tym sezonie ma Oklahoma, ale kieruję się tym, że ostatnie mecze mają wyraźną zniżkę formy, a Spursi, rozgrywają dobre mecze w ostatnim okresie i są w gazie...krótko mówiąc wg mnie mecz będzie na styku i zdecydują szczegóły, które wg mnie będą po stronie ekipy z San Antonio. Pozdrawiam:)
No i proszę to co pisałem wszystko się sprawdziło, była dogrywka, było na styku i finalnie "Ostrogi" to "wzięły" nie będąc faworytem +
No to kontynuujemy NBA. Na dzisiaj znalazłem coś takiego
Utah Jazz(-10) - Chicago Bulls 1 @1,94
Utah jak i Bullsi grali ostatniej nocy swoje mecze i trzeba przyznać, że różnica poziomów aż nadto widoczna, Utah ograło mocniejszych Lakersów różnicą prawie 20 punktów..wiadomo bedą zmęczeni ale to samo można powiedzieć o Chicago, jedyne co może zachwiać moim typem na handicap, może być to, że trener może dać odpocząc największym strzelbom, ale myśle, że i zmiennicy powinni łyknąć Bullsów. Pozdrawiam
No to kontynuujemy NBA. Na dzisiaj znalazłem coś takiego